אם אתה מנהל בארגון או מנהל עסק עצמאי אתה כבר יודע שבידול הוא חלק מהמופע הניהולי שלך.
בידול שמבליט אותך ומעביר את המסר שאתה רוצה.
בידול הוא הכלי המרכזי בשיווק עצמי בארגונים ובשיווק מול לקוחות.
מנהל שיש לו בידול מצליח למכור את המסר שלו מהר יותר ובקלות רבה יותר.
עשייה שיווקית ללא בידול היא כמו ללחוץ על דוושת הגז כשהרכב נמצא בהילוך 'ניוטרל' –
זו השקעה גדולה אבל לא מקדם במילימטר. במילים אחרות בזבוז משאבים.
מנהל שיש לו בידול יודע למה כדאי לבחור דווקא בו, וכשהוא יודע את זה אז גם האחרים יודעים.
לא משנה אם אתה מנהל שמתמודד עם פוליטיקה ארגונית או עצמאי בעל עסק שמתמודד מול מתחרים –
כולם זקוקים היום לבידול חזק וברור.
4 השאלות למציאת הבידול שלך?
1. מה החוזקות שלך?
בין אם אתה מנהל בארגון או מנהל עסק עצמאי – יש לך חוזקות, חלקן חוזקות מקצועיות וחלקן חוזקות אישיות.
לדוגמא: אני רגיש לזולת, אני טיפוס מתמיד, קולט את הפרטים הקטנים לצד התמונה הגדולה,
יש לי יכולת לגרום לאנשים לחבב אותי ממבט ראשון, אני לומד מהר ועוד.
2. מה הערך המוסף שלך?
מה הערך המוסף שאתה נותן ללקוחות שלך (לקוחות חיצוניים או לקוחות פנים-ארגוניים) מעבר למוצר/שירות שאתה מוכר.
למה? כי לקוח שמקבל את מה ששילם עבורו הוא לקוח מרוצה. אבל לקוח שקיבל מעבר – הוא לקוח מאושר. וכולנו רוצים לקוחות מאושרים.
3. מה הדבר שאתה הכי אוהב לעשות במסגרת העיסוק שלך? עבור הלקוחות, הקולגות, הספקים, המשקיעים או העובדים.
כי מה שאנחנו הכי אוהבים לעשות הוא בדר"כ גם מה שאנחנו הכי טובים בו, ושם נמצאת הההצטיינות שלנו.
4. תשאל 3 אנשים בסביבת העבודה שלך (לקוחות, קולגות, מנהלים, עובדים…) – מה הערך הכי גדול שהם קיבלו ממך.
עין חיצונית אולי תראה טוב יותר מאיתנו, שווה לשמוע ולוודא שמה שאנחנו רואים, כך גם האחרים רואים.
לפעמים קשה למצוא לבד את התשובות ל-4 השאלות ולגלות את הבידול שלך, ואז כדאי להיעזר באיש מקצוע שיצור עבורך מיקוד ויראה לך את מה שאתה רוצה לדעת ולא ידעת.
לקביעת פגישת בידול חד פעמית חייג 052-8014801
מעין בר