השבוע הנחיתי סדנת משוב בארגון גדול. בתחילת המפגש המנהלים היו סקפטים… “שיחות המשוב לא באמת עושות שינוי אצל העובדים”… “אף אחד לא אוהב לשמוע ביקורת, גם אם היא בונה”…”אני לא אוהב שעושים לי שיחת משוב ולכן אני יודע שגם העובדים שלי לא אוהבים את זה”… “זו שיחה שלא נעים לי לעשות אותה לעובדים שלי”… ועוד.
אם אלו האמונות והתחושות של המנהלים – לא פלא שהם לא אוהבים לעשות משובים.
במהלך הסדנא המנהלים גילו את המטרות האמיתיות של שיחת משוב ואת העוצמה של המשוב ככלי ניהולי on going שניתן להשתמש בו לא רק פעם או פעמיים בשנה אלא באופן שוטף כדי לגרום לעובדים שלהם להיות במיטבם: מלאי מוטיבציה, משפרים את התוצאות שלהם בקביעות, פועלים לקידום מטרות הארגון והמטרות של המנהלים שלהם.
המנהלים שהשתתפו בסדנה נחשפו לשיטה ברורה ומובנית לביצוע שיחת משוב אפקטיבית, כזו שבסיומה המנהל והעובד יוצאים עם הסכמות לשינוי התנהגות, והעובד מתמלא במוטיבציה להצליח.
בסוף הסדנה נשמעו כבר דברים חדשים “שיחת משוב, כשעושים אותה נכון, כן יכולה להשפיע”, “למדתי איך גם להקשיב לעובד בשיחה ולא רק לדבר”, “למדתי איך לגרום לעובד לרצות לשנות התנהגות שגויה”…
מזמינה גם אתכם לבחור עבור המנהלים שלכם ב”סדנת משוב” – סדנה מעשית המציגה שיטה ברורה למתן משוב אפקטיבי ומוצלח המאפשר עובדים מלאי מוטיבציה, מועצמים ומשפרים בעקביות את הביצועים שלהם לטובת מטרות הארגון.
מטרת הסדנה:
הקניית כלי ניהולי רב עצמה – המשוב – ליצירת עובדים במיטבם.
משך הסדנה:
שעה וחצי.
הנושאים בסדנה:
· מדוע מנהלים לא אוהבים לתת משוב לעובדים
· מה הופך משוב ל-משוב אפקטיבי
· המטרות של המשוב
· מה בין משוב נכון למשוב שגוי
· 10 כללי הזהב למנהל למתן משוב
· אסטרטגיה ייחודית מעשית למתן משוב
הסדנה כוללת סרטונים וסימולציות.